poniedziałek, 20 marca 2017

Wywiad z Dianką (wywiad #6)


Kiedyś Halina Kunicka, Irena Jarocka, Halina Frąckowiak, Krystyna Prońko, a dziś tylko Dianka, taka prawda.




Pisałaś kiedyś, że na EP będą piosenki z okresu kiedy miałaś 12 lat. Opowiedz nam jak się zaczęła twoja przygoda z muzyką i od kiedy tworzysz ; )


Moja przygoda z muzyką jest bardzo długa, bo już jako mały gówniarz, mając 9 lat, tworzyłam jakieś prymitywne melodyjki ze słowami. Jedną pamiętam do dziś.. :> A ogólnie od berbecia uczono mnie gry na fortepianie i wielu innych instrumentach.

No proszę, nadal coś grasz na instrumentach czy to raczej już przeszłość?

Wiesz co, jak byłam mała, to dość jak dla mnie wstydliwa sprawa, grałam na akordeonie. Tak sobie ojciec wymyślił. Potem na flecie. I jeszcze trąbka była. I żadnych z tych instrumentów nie dotknęłam od kilku dobrych lat, po prostu nie chciałam nigdy na nich grac. A na pianino ostatnio sie trochę obraziłam, bo zaś sie psuje ;c





He no rozumiem, to powiedz może teraz o tym czego aktualnie słuchasz. Jest ktoś na kim się inspirujesz?

Ostatnią moją inspiracją jest Sevdaliza. Babeczka ma niesamowity głos, piękny mix i jest cos takiego czarującego w jej muzyce, że chce się słuuuchać i słuuchać. Też pamiętam dużo się inspirowałam klimatem Spookiego, no i ajj mam trochę obsesje na punkcie Lany Del Rey. Różnie to w sumie bywa, czasem posłucham jakiś klasyków jazzowych, potem polskiego rapu (Wiadroskład katowane ostatnio) , a czasem włączę sobie Slayera xd

No to skoro zahaczyliśmy już o polski rap - chcąc nie chcąc jesteś w miarę powiązana z tą sceną. Guzior udostępnił kiedyś twój klip, trzymasz się tam chyba w miarę z Osą i Wojtkiem, no i Apriljoke,  wiadomo. Oprócz tego miałaś dwa featy u rapera DŻEJPA. Również spora część twoich słuchaczy to też fani rapu. Pojawiają się jakieś oferty kolaboracji od polskich raperów?

O Jezusie. Miałam dużo propozycji od różnych raperów, ale albo ja się wycofałam albo nie doszło do skutku. Nie będę tutaj ksyw podawać, ale na początku rzeczywiście byłam zaskoczona, że z osobą której słucham mogę coś zrobić. Z biegiem czasu uznałam, że nie chcę być kojarzona z fitami z raperami i chciałabym też trochę w inne grono słuchaczy sie zapuścić. Ale i tak jestem niesamowicie dumna z tego, kto mnie słucha i jak bardzo życzliwi ludzie potrafią być w stosunku do mnie :> Nie chce robić typowych pioseneczek, śpiewać o hajsie rapera, czy o przedniej zabawie w klubie. Najbardziej interesował mnie fit z Wojtkiem, bo jest moim przyjacielem i chciałam mieć z nim cos wspólnego.

No właśnie zapowiadaliście z Wojtkiem, że coś stworzycie, do współpracy jednak jeszcze nie doszło, a Michał na swoim fp zapowiedział, że ‘’znów znika’’. Kiedy więc uda się nagrać coś wspólnego?

Powiem tak. Jak najszybciej sie da. A da sie za rok dopiero ;c




Jeszcze co do kolaboracji to wspominałaś, że nie chcesz pójść w fity z raperami, a w inne grono słuchaczy. Od wykonawców innej muzyki pojawiały się jakieś propozycje czy jeszcze nie? Są jakieś plany?

Cholera no właśnie nie pojawiły się. Może rap to przeznaczenie?? xd Plany mam odnośnie nagrania epki, dosyć mozolnie mi to idzie. Będę nagrywać klip do piosenki na bicie Aprila i będę brać udział na pewnym projekcie, ale nie mogę jeszcze mówić :)) A tak to w kwietniu koncercik i bardzo bym chciała zagrać więcej koncercików.

A no właśnie pisałaś ostatnio, że coś z tą epką ostatnio wolniej idzie. Możesz tak  mniej więcej określić, w którym miesiącu to wyjdzie? Albo do kiedy byś chciała już to mieć ukończone ;pp

Chciałam ja skończyć 25lutego w moje 19ste urodziny. Ale myślę że jeszcze miesiąc bym potrzebowała hehe noobie here.




Co do tych koncertów to też miałem pytać, wyprzedzasz mi pytania trochę hehe, pierwszy koncercik chyba we Wrocławiu jak pamiętam? Są już jakieś plany na inne miasta, a może jest jakieś miejsce gdzie bardzo byś chciała zagrać? ; )

Gdzie ja bym nie chciała zagrać.. No na razie ciężko mi sie wbić w koncerty, bo nawet jakbym chciała zrobić support to też ciężko. Może po tym pierwszym dostanę jakieś propozycje. Na pewno jeśli bym wrzuciła epkę i zyskała większy rozgłos to by było więcej koncertów.

Jesteś z Wrocławia, śledzisz scenę muzyczną z tego miasta? Jest ktoś z młodych warty polecenia?

Raczej znam tych co juz są całkiem wyniesieni. Oo właśnie z Ziołem będę coś badać, wysłał mi fajne biciki. A tak ogólnie to Tylko Dianka. Sprawdźcie może też Tapchana, robi ciekawe eksperymentalne bity, kiedyś wzięliśmy kwasa razem, pozdrawiam go.

XD
Pozdro Tapchan.  Czasem w maszapach (które swoją drogą robisz sama?) do twoich piosenek przewijają się wstawki z klasyków anime, oglądasz coś czy raczej bierzesz, bo fajnie wygląda? Takie pytanie dostałem na priv od słuchacza, ale nie jest on mangozjebem, więc czill.  Ja czasem sobie obejrzę, ale też nie jestem mangozjebem jak coś.

Tak maszapy sama robie. Anime nie oglądam, fajnie wygląda :((( Ale jak ktoś ma mi do polecenia jakieś hardcore gore to zapraszam :))

No ja aż takich to nie oglądam, ale ze swojej strony polecam np. Sword of the Stranger - piękna muzyka, albo Księżniczka Mononoke, też fajne.

Dopszz zapamiętam.



Śpiewasz sobie, grasz na instrumentach, a powiedz co robi Dianka, kiedy nie zajmuje się muzyką?

Mam dużo zainteresowań w sumie... Np. substancje psychoaktywne i ich wpływ na człowieka :))

No to dość niecodzienne zainteresowanie : ))

XD
Nie no interesuję się też polityką, psychologią, modą. Możesz pogadać o wszystkim ze mną. A na co dzień leżę w łóżku.

Ja tam polityki nie lubię, ale leżeć w łóżku też lubię . Dobra, no to ja Ci życzę sukcesów, koncertów i w ogóle trzymam kciuki, bo jak dla mnie w Polsce to aktualnie jesteś wokalistką numer 1.  Aha i możesz kogoś pozdrowić ; ) Dzięki za wywiad.

Haha dzięęki ziomek, przyjemność po mojej stronie. A pozdrawiam Adriana Sitko xd




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz