poniedziałek, 14 listopada 2016

Podziemie podziemia - na kogo warto zwrócić uwagę #2



Jako, że pierwsza część mojego artykułu, osiągnęła tam dla mnie jakiś sukces - nabiło się ponad 800 wyświetleń i widziałem, że kilka osób usłyszało o paru raperach i im się spodobało (bardzo mi miło), to zmotywowałem się do napisania dalszego ciągu. Zapraszam, więc do zapoznania się z kolejną '10'. Tak jak poprzednio i tym razem, żaden z raperów na ten moment, nie przekroczył 1000 licków na fp.



11.Profesor Smok

Najchujowszy w Polsce jest wciąż Poznań, jeden Adi Nowak jaskółki nie czyni - tak może pomyśleć sobie większość słuchaczy o poziomie raperów z miasta nad Wartą. Warto jednak zwrócić tu uwagę na Smoka, który wciąż jest mało znany mimo, że od lat robi rap na bardzo wysokim poziomie. Pamiętam jak pod koniec 2012 trafiłem na jego klip - Ja muzyka i ja. Promował on LP Teatr Złego Boga. Zachęcam do zapoznania się z płytą, była ona bardzo oryginalna jak na tamten czas(uważam, a nawet, że dalej jest). W kawałkach przewijają się znane ksywki takie jak: Junes, Cruz, Igrekzet, Eigus, czy B.Melo, a wyświetlenia są bardzo małe. Niestety jakiś czas później zapomniałem o nim i przypomniał mi się dopiero świetną zwrotką na POMPUJ RAP 4 i od tego momentu jestem już z jego muzyką na bieżąco.






Smok na FB!


12. Barto'cut12

Możecie kojarzyć jego bity, chociażby ten, który zrobił Jankowi do kawałka Hai Ha. Dla Szopeena też produkował. Nikt nie powiedział jednak, że producenci nie mogą rapować i już wkrótce usłyszymy jego album Rookie na którym będzie nawijał pod własne produkcje. Płytę wyda Lekter Records i trzeba przyznać, że swoim stylem pasuje idealnie do tej wytwórni.




Barto'cut12 na FB!

13. Meefs

Kolejny z młodych, nowych raperów, którzy robią niebanalną muzyką w bardziej oldskulowym stylu. Był już u Kstyka na kanale, był też gościnnie na 3/4 UDGS, ale wciąż jest niezauważony. Myślę, że warto zwrócić na niego uwagę.






Meefs na FB!

14. Zeamsone

Rocznik 2000, a już tak rapuje! Czuję się przez to staro :( . Dodam, że wszystkie kawałki jakie znalazłem na youtube są z 2015, czyli miał wtedy raptem 15 lat. A ty co robiłeś w jego wieku? Jedyny problem jest taki, że od lutego, tego roku nie dał znaku życia na swoim fanpage'u, ale czekamy na powrót.



Zeamsone na FB!

15. Przyłu

Kolejny zdolny, młody chłopaczek. Oryginalny, a nie żadna kopia kopii jak wielu z tego pokolenia. Co jakiś czas na kanale Piwnica Records pojawiają się kawałki z jego mikstejpu Przystanek Pionierów. Zachęcam do odsłuchu.

PS DZIĘKI JANEK RAPOWANIE ZA PODESŁANIE




Przyłu na FB!

16.Young Igi

Nie przepadam za bardzo za njuskulem, a szczególnie polskim, ale są pewne wyjątki i jednym z nich jest Young Igi. Jakim cudem to jeszcze ma tak mało wyświetleń? Ostatnio nagrywał coś z Pikersem, więc może zostanie dzięki temu zauważony przez większe grono odbiorców.
Łoł.








Young Igi na FB!

17. Dister

Tak można podsumować Distera:




Taka prawda, że Dister dużo wkłada w robienie muzyki, potencjał przejawia już od epki z Adashem z 2014 roku. To też jeden z niewielu njuskulowych raperów w Polsce, których mogę słuchać. Kibicuję.




Dister na FB!

18. Shaw

Nie mylić z piłkarzem Manchesteru United. Nie wiem skąd typek się wziął, Kstyk też nie wie, ale te klimaty idealnie trafiają na jesień. Obecnie opublikowane w internecie są tylko 3 jego tracki i pracuje sobie nad EP. Czekam bardzo i kto wie, może za 2 lata będzie wrzucał już na QQ jak Nygv :v.



Shaw na FB!


19.UFU

Kolejny w podobnych klimatach to UFU. Jest już jakiś czas na scenie. Jeśli kogoś miałbym określić mianem ''polski Bones'' to właśnie jego. Klipy, bity i nawijka są najbardziej podobne z polskich raperów do Bonesa. W zeszłym roku dał kilka świetnych kawałków, dobra wiadomość jest taka, że niedawno wrócił po kilkumiesięcznej nieobecności.








20. Jankos

Reprezentant Warszawy i Bez Skitu Skład. Bardzo ciekawa, nietypowa nawijka, wykonanie refrenów jakiego nie słyszałem u innych raperów. Takie kawałki jak Nad Wyraz czy Sami, zasługują na o wiele lepszy odbiór.




Jankos na FB!


I to by było na tyle. Dzięki jeśli dotrwałeś, kolejne części pewnie będą jak uzbieram listę następnych 10 raperów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz