niedziela, 5 marca 2017

Podziemie podziemia - na kogo warto zwrócić uwagę #3



Dawno nic nie było, więc piszę. Kolejna część serii PODZIEMIE PODZIEMIA. Tradycyjnie, żaden z poniższych raperów, na moment pisania artykułu nie przekroczył 1k polubień na fb, bo to ważne xD Myślę, że uzbierały się ciekawe ksywki.




21. M.Bober

Nie mylić z tym fristajlowcem, który raperem jest przeciętnym, ani z producentem heh. M.Bober to uzdolniony raper z rocznika 98' i zobaczycie, że jeszcze namiesza. Niedawno wydał płytę tseroFehTnl na autorskich bitach, która trafiła na kanał do Kstyka. Muzyka raczej do posłuchania na samotne wieczory, można trochę posmucić, można trochę pomyśleć. PS W ''When I Die'' - nawija na bicie z GOLDLINK przed Guziorem!!! ;]]

FP M.BOBER






22.Gastrojan

Wychodzi na to, że wystarczy być Jankiem i można już rapować na poziomie. Fajna, niewymuszona stylówka. Na razie wyświetlenia bardzo słabe, ale wkrótce powinno się to zmienić. W 2014 słuchając jednego z Janków ( tak naprawdę Miłosz, ale co mnie to) pomyślałem sobie, ‘’noo on będzie kiedyś wielki, jako pierwszy z mojego rocznika przebije się do szerszego grona słuchaczy’’. No i teraz siedzi w Asfalcie. W 2015 pisałem na fp, ‘’o tym Janku to będzie głośno kiedyś dlatego robię wywiad’’, minął rok i obecnie ma na koncertach, pod sceną więcej ludzi niż Pikers, Eripe itd. i wylądował na kanale SB. Teraz napiszę tu, że o tym GastroJanku też będzie głośno ;).

FP GASTROJAN






23.GEE LABEL
Tego gościa znałem już w 2014, gdy wypuścił klip do Katana Styl. Osłuchałem się z tym kawałkiem mocno. Jakiś czas temu sobie o nim przypomniałem i zdziwiło mnie to, że reprezentant Onija w ogóle się nie wybił. Ja wciąż kibicuję, pzdr.





FP GEE LABEL



24.Młodszy Joe

Super raper co się znalazł znikąd na kanale ejsapa słega, chodzą legendy że to nawet on sam.  Lubię kawałek Estazonal, mimo że aż za dużo tam inspiracji Bonesem. Słuchając meksykański nawet śmiechłem, pozostałe piosenki też ładne i każda inna od siebie, więc  czekam na kolejne. Tylko dłuższe trochę mogłyby jeszcze być.






25.Kalko

Dzięki Emil za podesłanie kolegi. Wyczilować sb można : )) i słychać zajawkę i ja to szanuję. Co ciekawe,  uwaga cytuję -  „czaisz że on to nagrywa telefonem beat odpala na xboxie i edytujeXD bez zadnego miksu i masteru Tak, więc brak pieniędzy na studio czy sprzęt to żadna wymówka ;).






26.Pem

Album "1oblicze", polecam sobie przesłuchać. Ostatnio jakby trochę mniej aktywny, ale ja co jakiś czas sobie obserwuję. PS. Na kawałku ''Późny Wieczór'', wykorzystał bicik przed Adim Nowakiem :)




27.mlodyskiny

Jak ktoś lubi klimaty typu Bones czy tam Xavier Wulf, nie wiem, nie znam się,  to śmiało może zwrócić uwagę na tego pana. W wielu trackach jeszcze sporo do poprawy, ale idzie to wszystko w dobrym kierunku.

 



28.Jacek K.

W końcu ktoś z naprawdę własną i oryginalną stylówą. Reprezentant KRK (tak mi się obiło). I cóż, jeszcze 5 lat temu twierdziłem, że Kraków rapowo to najgorsze miasto, dziś są najlepsi, no może jeszcze Wrocław może konkurować, ale dla mnie jednak Kraków najlepszy w PL.




29.Fidji

Kolejny z KstykQuality i na pewno jeśli chodzi o nowe nabytki Seby, to jeden z lepszych.Oprócz tego, że robi tam sobie jakąś płytę to wiele o nim nie wiem xp. Moją uwagę przykuł już pierwszym swoim kawałkiem Mickey Mause( powinno być Mini Mouse!!1!1!2)

 


FP FIDJI

30.Daks

W ogóle to on ma chyba na razie tylko jeden kawałek, a przynajmniej na Youtube. No albo ja nie umiem szukać. W każdym bądź razie ten jest bardzo dobry i czekam na więcej, leniu.I ja tu sporo ryzykuję dając go tu, no ale wierzę, że coś tam nagrywa i widzę go w Lekter.



I to by było na tyle. Stwierdziłem, że będzie 10 części tej serii i wtedy zakończę ją w chwale! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz