sobota, 21 października 2017

Wywiad z anonimem (wywiad#7)


???


Niestety to pytanie musi paść - dlaczego bez ksywy?

Jest kilka powodów upubliczniania moich utworów bez pseudonimu. Wydaje mi się, że najważniejszym z nich jest to, że gdy ktoś sprawdza taki numer niczego wcześniej nie zakłada, nie ocenia wykonawcy tylko muzykę. Kolejnym powodem jest to, że nie chciałem, aby moje najbliższe środowisko ingerowało w to, co robię.

Swoje numery zacząłeś wrzucać na kanał do Kstyka. Były wcześniej jakieś kawałki czy to pierwsze podejście do rapu?

Nie jest to moje pierwsze zetknięcie się z rapem. Wcześniej puściłem kilka projektów, których obecnie nie można nigdzie znaleźć, ponieważ zależało mi na odcięciu się od tego, co robiłem dotychczas.

Wyświetlenia pod numerami były dość spore, szczególnie pod zamknięciem pierwszej trylogii. Zaskoczył Cię taki odbiór? Myślisz, że ta anonimowa otoczka, też mogła mieć na to jakiś wpływ?

Odbiór bardzo mnie zaskoczył, spodziewałem się, że numery maksymalnie zobaczy tysiąc osób i na pierwszej trylogii wszystko się zakończy, ku mojemu zdziwieniu dostałem tak duże wsparcie od słuchaczy, że nie mogłem zakończyć tego w ten sposób. Zdecydowanie anonimowość mogła mieć na to wpływ, tajemnica przyciąga uwagę. 




No właśnie, pierwsza trylogia miała być zarazem ostatnią. Tymczasem czekamy już na domknięcie drugiej. Kiedy możemy spodziewać się ostatniego numeru?

Obecnie trwają pracę nad klipem do ostatniego numeru. Prawdopodobnie ukażę się on pod koniec tego miesiąca, ale jak wszyscy wiemy „obsuwa tworzy hip-hop”

Będziemy mogli Cię usłyszeć gdzieś potem?

Tego jeszcze nie wiem, na razie skupiam się na domknięciu na ostatni guzik trylogii.

Masz już wspólny kawałek z Niemcem, przewidziane są jeszcze jakieś kolaboracje? Może ktoś Ciebie próbował pytać o feat?

W obecnej chwili przewidziana jest współpraca z Yannem. Z uwagi na moją anonimowość to raczej ja wychodzę z propozycjami kolaboracji.



Póki co wszystko nagrywałeś na instrumentalach, jedynie do ''zawsze'', beat zrobił Junkzdie. Chciałbyś robić więcej muzyki na autorskich bitach?

Zdecydowanie chciałbym tworzyć na autorskich beatach. Szczególnie  że rola producenta nie jest mi obca i wiem ile czasu, i emocji wkładają w swoje prace.

Jacy są w twojej opinii, obecnie najlepsi producenci? Ktoś z młodego pokolenia na kogo powinniśmy zwrócić uwagę?

W mojej opinii obecnie bardzo ciekawą muzykę tworzą: Junkzdie, blind.scream, hdi, Madkid, Ironic i Nocny. Zdecydowanie zwróciłbym uwagę na tych graczy.

Jak oceniasz aktualną, rapową scenę?

Uważam, że jest na tyle różnorodna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo wielu świetnych artystów niestety zostaje w podziemiu i by ich poznać trzeba się postarać.



Masz jakiś swoich faworytów z podziemia?

Moją uwagę przyciągnęli: Niemiec, ksiaze, młody osa, shaw. To tylko kilku z wielu artystów, którzy moim zdaniem niedługo bardzo mocno namieszają na polskiej scenie.

Widzisz siebie w tej muzyce za kilka lat? Jeśli tak to czy ciągle jako anonim?

Może z czasem ujawnię się, może nastąpi to szybciej może wolniej, nie jestem pewien. Mam kilka ciekawych pomysłów na projekty, więc jeśli nic mnie nie zatrzyma, to będę je realizował.

Dobra, to w takim razie życzę Ci sukcesów przy kolejnych projektach. Dzięki za wywiad.

Bardzo dziękuję, do usłyszenia.



ZOBACZ POPRZEDNIE WYWIADY!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz