poniedziałek, 22 października 2018

TOP 5 MOICH NAJULUBIENSZYCH RAPERÓW WSZECHCZASÓW Z PODZIEMIA




TOP 5 MOICH NAJULUBIEŃSZYCH PODZIEMNYCH RAPERÓW WSZECHCZASÓW, może jakiś młody człowiek co ich nie zna zapozna się z nimi? 






5.Zkibwoy

Jeden z członków legendarnego zespołu muzycznego BRUDNE SERCA RSPKT. Jak miałbym nosić rapowe ubrania to bym se nosił ich koszulkę (ale tyle lat nie mogę się zebrać i zamówić ehh). Zkibwoy to przykład bardzo inteligentnego, ogarniętego człowieka. Jeśli szukać na siłę autorytetów czy wzorów do naśladowania w rapie no to myślę, że Zkibwoy jest idealny. Chciałbym być takim mężczyzną ehh no :< Jakbym musiał komuś starszemu pokazać co to ten rap to bym pokazał mu piosenkę Jobixa (od tyłu zkibwoy).
Twórca jednego z hymnów podziemia - Skandale, oczywiście. (Tu Pan Wankej oddzielny props za zwrotkę. Więcej wielokrotnych niż w całej dyskografii 90% raperów.)
Lubię go słuchać w sylwestra, bo wtedy takie przemyślenia mam jakieś i nie wiem co sie dzieje.
Czekam bardzo na nową płytę, tracklista wygląda ładnie, będzie pięknie tej jesieni tylko brak smarka na feat jak to tak?  życzenie się nie spełni.
Szacunek za pojechanie ślizgu.
Co musicie znać żeby być godnym podziemnym słuchaczem? Obskurw King, Getto Głów, Starszy Brat LP. Oprócz tego piosenki jak C.Z.Ł.O.W.I.E.K.U, Dla Ulic i We własnym imieniu.
Pewnie większość tu zgromadzonych zna, ale może są jakieś gnoje co nie znają albo nie zagłębiają się w twórczość no to szybko nadrabiać co to znaczy PODZIEMNY RAP z czasów tak zamierzchłych, że nawet zdjęcia czarno-białe.




4.Karwan

Dziś tylko zmarnowany potencjał, szkoda. Fabryka Snów jedna z pierwszych podziemnych płyt jaką przesłuchałem i jeden z pierwszych rapowych fizyków jakie sobie kupiłem. Ważna płyta dla mnie, a kawałek z Laikiem to taka no definicja podziemia wiecie ocb jak się za małolata słuchało to ciary. TłustyKot Karwan najlepszy zespół muzyczny działający w latach 2012-2014. Czemu oni nie nagrali płyty wtedy? Tak się robi letniaki. Niestety jakoś w 2014 forma spadła, słabsze piosenki, niewypał z płytą z Wiciem, która odkładana w nieskończoność wgl się nie ukazała. Kombinacje z nowymi brzmieniami, które nie wyszły na dobre. No i z czasem ta charyzma gdzieś zanikła. Karwan dalej potrafi czego dowodem są takie piosenki z ostatnich lat jak: Zmiany, Durniu,Alcatraz, Ambicje, ale tak to większość niedopracowana i czuć brak tego, jak się odpala dla porównania numery z 2009-2013 to słychać.
Pamiętam jak jeszcze daleko mi było do wersów - #19 na plecach jak Leo Messi, za rok dwójke z przodu będę miał itd... a dziś za rok w urodziny odpale sb świat zwariował 23 lata  Także od lat twórczość Tomka jest ze mną i regularnie sobie wracam.
Aha głupi ślizgerzy nie lubią i mówią, że to kopia Zkibwoya. Ja nigdy nie słyszałem nic z Zkibwoya u KRW. To już raczej MŁD bliżej do tego. (Jak kiedyś słuchałem starszy brat to czasem ich nie odróżniałem XD)
Trzymam kciuki, że uda się stworzyć jeszcze coś super, były jakieś plany na materiał, ale nie wiem czy wyjdzie czy nie.
Co musisz znać? Rap na podwórka, Wielkie Serce, Fabryka snów, Street Bootleg 2012/2013. I oczywiście kawałek z producenckiej Quiza. Skumasz to pewnie jak nie jesteś głupią foką.




3.Laikike1

Wiele osób myśli, że laik to mój ulubiony raper i to ja zebrałem wszystkie jego pisanki w word i spakowałem w winrar, bo mam bybzi na avku. Otóż nie (lubie ale widzicie...3 miejsce). Jak wychodziła reedycja bybzi to ja wtedy lubiłem coś agresywnego napisać i chciałem żeby ludzie nieigarniajscy myśleli, że ja to taki dzieciak z ADHD i to moje zdjęcie i faktycznie znaleźli się tacy. 
Ale wracając do naszego bohatera. Autor najpiękniejszej serii rapu czyli level upów. Niedługo ostatni ehhh 😞 Bez czekania na level up sylwester i rap nie będą miał sensu... Polubiłem u laika przede wszystkim wcześniej wspominaną agresję wobec reszty sceny, mądrość tak mądrą, że trzeba patrzeć na rap genius no i klimat. Piosenki jak ??? są niesamowite pod względem klimatu, w sensie ja mam takie coś, że jak odpalam te stare numery z zamarem itd. to tak automatycznie się cofam do tych studenckich lat Marcina i widzę jego oczyma.Jak wyrywa z liceum za młodą nie wyrywa za modą itd. studentki to mężatki w styluweczce polonistek z gimnazjum więc co dziwnego... Możliwe, że to właśnie te luźne numery słuchałem częściej niż jego płyty. Oprócz tego od 2013 członek mojego ukochanego zespołu Rap Addix. Niezaprzeczalny mistrz płyt producenckich. Quiz, Szops, Efen, Soulpete. Wiemy o co chodzi. Jeden z tych do, którego wywiadów się wraca.
Co musisz znać? Bybzi Bybzi, Milczmen, Level Upy, Nie Uciekniesz no i ściągnijcie sobie jakiś bootleg ze ślizga gdzie są numery z Zamarem itd.









2.Junes

Mój najulubieńszy raper sercem. Po pierwsze dzięki jego piosence Jeden Junes zacząłem przygodę z podziemiem. Po drugie jedyny raper na świecie z którym, według moich obliczeń utożsamiam się w...bardzo no. On ma nawet taką piosenkę, mało znaną(nie znasz jej), gdzie mógłbym podpisać się pod każdym wersem, a większość ludzi nie, ale tytuł zachowam dla siebie. Nie rozumiem ludzi, którzy nie rozumieją ludzi słuchających smutnych piosenek jak mają tzw. źle. Nie odpalę, wtedy łajciora, bo nie mam ochoty na energoli cały karton.
Po co na siłę wtedy włączać wesołe nutki i się nimi pocieszać? Moim zdaniem robią tak idioci, których cieszy byle co i zadowalają się wszystkim co im się wciska i ich poradą dla innych jest ''uśmiechnij się'', ''wyjdź do ludzi'', ale nwż. Oczywiście w wielu przypadkach smutna muzyka jest przypałowa np. piosenki typu ohh źle mi, jest moda na depresje i zgarnę fanki nastolatki, które będą myślały że mam mądre przemyślenia. Albo oooo nieee rzuciła mn a ja jom nadal kc   kurr moja miłość z gimnazjum zabije sb. SMUTNY TO BYŁ JUNES, TY JESTEŚ PIZDOWATY.
Dlatego Robert to twórca najpiękniejszych, najsmutniejszych utworów w polskiej muzyce czyli Kiedyś(1 i 2), Właściwe Proporcje(1 i 2) i oczywiście Nie mam przyjaciół.
Każdy podziemny słuchacz powinien zapoznać się z płytami Rap Addix LP, Właściwe Proporcje EP, Nie uciekniesz EP. Solówki były już słabsze i takie typowo dla funów, ale np. ostatnia płyta z 2015 #EP5 fajne pożegnanie z rapem. Mam nadzieję, że nie na stałe!! Feat na Bonsoul, nadchodzący feat u Zkibwoya i założenie fp robi mi nadzieję na kolejny powrót i jakiś nowy projekt. Najlepiej Rap Addix w składzie Junes/Soulpete.


1.Smarki Smark

Moim zdaniem najlepszy raper we wszechświecie. BRD SRC RSPKT. Twórca najlepszej epki ze wszystkich epek. Najebawszy z 2005 do dziś lepsze od 90% piosenek, które wychodzą (zobaczcie jak to jest poskładane). Zresztą już w wieku 16 lat w 2000 roku był kozak kiedy to MOLESTA PFK WWO ZIP itd. opierało twórczość w 100% na częstochowskich rymach. 
Oprócz tego smarki jest bardzo przystojny, inteligenty, śmieszkowy i uzdolniony. Piękne podejście do bab uwiecznione w wielu wspaniałych utworach typu Miliony lub O Ściemnieniu Panien. I teraz porównajcie sobie te pissdy typu tkm i inni co nagrywają lovesongi pt. ''anioł'', ''ona'' itd. NO WSTYD XD Znajdą się obrońcy EEE O CZYM MA NAWIJAĆ 16 latek? No to odpal sobie Coś Mądrego np. Lova Bejbe(zostając tematycznie) lub Projekt. W 2000 młodzież była fajna 
Król followupów, NIKT nie potrafi do dziś lepiej tego robić.
Dzieciaki piszą uu Adi albo Janek najluźniejsi w rapie. Może teraz tak, ale takiego naturalnego luzu jak Jura nikt nie będzie miał, sory.
W 2006, gdy na youtubie nie było rapu tylko filmik typu adam małysz po pijaku. Sajko i inne facebookwe grupki nie istniały, tylko trzeba było siedzieć na portalu hiphop.pl i forum ślizg. Nastolatki z liceum słuchały feel a słuchacz rapu kojarzył się z odrzutkiem społecznym i dzieckiem patologi: SMARKI SMARK RAPER Z PODZIEMIA W TAMTYCH CZASACH nagrał piosenkę z legendarnym ELDOKĄ! Myślę, że wtedy to było duże osiągnięcie. Potem miał jeszcze piosenki z Łona, O.S.T.R itd. Nuta pt. ''Czas''. Obczajcie, ale najpierw wersje oryginalną , bo imo lepsza. Tak samo patrzcie na to: czasy bycia zakutym prawilnym łbem, a ten glut nagrał jakieś discopolo z Punchlove a i tak każdy go kochał. Wgl sama jego ksywa jest zayebistaa
Był raperem idealnym, nie brakowało mu niczego. Szalone jointy, przemyślane zwrotki, dobre refreny i osmalone lopki. Poważny utwór? Nagrał. Śmieszkowy? Nagrał Pół na pół? Nagrał Z jednej strony złość, że Tytus go nie chciał z drugiej...Smarki pozostał ikoną a ty se wydawaj te swoje uje ajfon 7 drrr siup siup zium skrrt mama. Jaram się nawet takimi kawałkami od niego jak Sztuki i Okulary. Czekam na wigilie na Brudne, bo Kurrde na 100% mają jakieś solowe i wspólne niepublikowane kawałki, więc chociaż tyle kiedyś dajcie no jprd!!1 Ale raczej nie ma co liczyć... ZŁAMANE SERCA POZDRO 220
Co trzeba znać? Najebawszy, Tony Flegmy, Getto Głow i reszta luźnych kawałków od BRD SRC, a także Coś na sumieniu i Miliony. A najlepiej wszystko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz