wtorek, 30 maja 2017

Podziemie podziemia - na kogo warto zwrócić uwagę #5



Dobra napisałem na szybko przed sesją 5 część XD! 5 czyli już połowa za nami. Czyli jakoś czerwiec 2018 będą MŚ w Rosji i będzie 10 część tego. Hmmm.
Część I, II, III, IV, AHA I ZROBIŁEM TEŻ PLAYLISTE Z TEGO, KTÓRA PRZEJDZIE DO LEGENDY KIEDYŚ





41. Diego

Nie wiem jakim cudem typ co od takiego czasu robi rap na takim poziomie miał jeszcze 29 maja 2017 po 100 wyświetleń pod trackami, a przeciętniacy od tak trafiają do jakiegoś QQ. Janek udostępnił i to poszło i dobrze, bo się należy. To chyba największe odkrycie od baaardzo  dawna.


FP DIEGO!



42. ODJUTRANIEPALE

Zacząłem zwracać na niego uwagę od kawałka z Osą – Łososie. Tak, bo tam w drugiej zwrotce rapuje raper ODJUTRANIEPALE, a nie jak niektórzy uważają Osa (XD). Nie wiem czy przez swój specyficzny styl i zapis ksywki pójdzie to dalej (podejrzewam, że go to za bardzo nie interesuje). Ja życzę żeby miał chociaż taki odbiór jaki aktualnie ma Młody Osa. Polecam sprawdzać soundcloud.



SC

43. Mierzyn

Udostępnił go na fb jakiś czas temu Flojd i z miejsca się zajarałem. Daję mu rok i to powinno pójś dalej. Wrocław ma kolejnego reprezentanta, z którego mogą być dumni.



FP MIERZYN


44.Szpaku

Słychać tą charyzmę w głosie. Bardzo fajne linijki i wszechstronność. W ogóle, że taki numer wleciał na ALC to dziwne XD. Na co dzień raczej na świeższych bitach, ale nie traci tego co pokazał tu.



FP SZPAKU SZYBKO ZARAZ 1K LICK!


45.Kakiet

Jak dla mnie bardzo ciekawy i wyróżniający się rap. Z tego co widzę to nie przekonał na razie do siebie większości słuchaczy, ale ja kibicuję i będę śledził. Dobrze, że nie jest to kolejny Otsochodzi czy Pikers. POZDRO KSTYK WYTWÓRNIO 


KAKIET CHYBA NIE MA JESZCZE FP XD

46.Koza

Rocznik 00’, fristajlowiec, dobry chłopak zaraz będzie głośno. Już w sumie jest, ale zaraz będziesz jeszcze bardziej. Ciekawy styl, fajna przewózka i ogromny potencjał chociaż mnie jeszcze w 100% nie przekonał. Ale daję rok czasu i może nawet zgram kawałki na telefon. Pozdro Koza. 



KOZA NAWET ŚMIESZNIE PROWADZI FP

47.suchy-majk

Oryginalnie brzmiący wokal, ciekawe flow i dopracowanie w tekstach. Rap w starym stylu jakiego ostatnio brak. Niedawno wyszedł bom mixtape, który dostępny jest do odsłuchu i na moim kanale od 1 czerwca czyli jak to czytacie teraz to se dzień poczekacie.



FP SUCHEGO!

48.B4rtecky

Wiem tyle, że to reprezentant Bydgoszczy i nagrywa stosunkowo od niedawna. Na razie niewiele tracków dostępnych na yt, ale na każdym słychać progres, każdy też w nieco innej stylistyce. 


FP B4RTECKY

49.Young Jacob

Jak ktoś polubił Young Igiego to może też śledzić Young Jacoba XD. Daj mu czas, daj mu czas. Przed Igim brakowało w Polsce dobrego rapu w takim stylu. Teraz da się zauważyć wypływ takich raperów. No uważam, że Jacob robi to akurat w porządku i będzie coraz lepiej. 


FP YJ


50.DePera (VHoStok)

Oho już jakiś czas temuogarnąłem no i było takie spoko, ale od początku tego roku progres. No, a tym kawałkiem to już się przekonałem. Piękny wokal, wyczucie itd. I się nie utożsamiam w sumie no, ale zapętlałem parę razy. 




FP DEPERA


No i to koniec. Do usłyszenia kiedyś tam. No i dla przypomnienia ta playlista. Wszystko od początku heh, takie reprezentatywne tracki, które sobie wybrałem. Zaczyna ją moja ulubiona piosenka Pawła Bokuna. Jeszcze we wrześniu 2016(to były czasy :( ), kilku obserwujących na SC, a teraz więcej osób na grupce pawel bokun mnie oszukal(wolę starą nazwę), niż kiedyś wyświetleń pod kawałkami. Pozdrawiam niektórych z tej grupki a niektórych bardzo nie pozdrawiam XD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz