piątek, 23 czerwca 2017

Podziemie podziemia - na kogo warto zwrócić uwagę #6


Z okazji wakacji napiszę już 6, słownie - szóstą część. Pierwsze pięć tu - I, II, III, IV, V. Gdyby ktoś nie widział.




51. Pater

Pater jest chyba w moich top 3 odkryć tego roku. Reprezentant UPOJENI i chyba na ten moment najlepiej sobie radzi z tego kanału. Gdzieś widziałem porównania do Sariusa i faktycznie coś w tym jest.



FP PATER 

52. tylko.piechu

Ale on ma styl. Aż czekam na ten tejp tak szczerze. Ten kawałek zapętlałem wiele razy i aż mam ochotę ukraść na telefon a to coś znaczy. Szkoda, że ten track nie dobił jeszcze bariery 1k wyświetleń.




FP PIECHU

53. Perti

Reprezentant matka gang tam wiecie od Otsochodzi. Szkoda tylko, że nie wrzuca kawałków na YT to byłoby łatwiej. Wrzucę jakiś feat sprzed lat i zostawię też link do jego SC, bo chyba jakiś mixtape będzie.



SC PERTI
FB PERTI 

54. Skip

No taki rap w klimatach tego co mniej więcej wypuszcza Lekter Records i nie chodzi mi tu o najnowszą epkę...tylko te nieco starsze rzeczy. Zresztą Skip pojawił się nawet na ich kanale w ramach Lekter Prezentuje.




FP SKIP

55. Ambro Fiszoski

Natrafiłem na niego całkiem niedawno, a spoko rap robi już od dłuższego czasu. To fajne takie leniwe na wakacje, polecam.


FP AMBRO FISZOSKI

56. Zala a'k'a Ratel

No to niezłe ma gość pseudonim artystyczne. Fajny rap robi i zremixował nawet kawałek mojego kolegi Fonciaka - Coś wisi w powietrzu 2. Ale ja wrzucę tu mój ulubiony jego kawałek, taki do przemyśleń. Kiedy w końcu znajdę ją :(


FANPEJCZ


57. Hudini

Będą ludzie z Hudiniego wierzę, Miło mi gościć na kanale, nagrywa z LADem mixtejp o pięknej nazwie i solo też robi bardzo fajne rzeczy jak np. rap o kawie.


FP HUDINI

58. 2and3

Czasem oglądając no name alert u Yurkoskiego można trafić na kogoś ciekawego. I takim przykładem jest 2and3. Ja to mam ostatnio chęć właśnie na taki rap bez jakiś przekombinowań, na luzie i takie to właśnie jest.



2AND3 FP


59. marczak

Trochę taki bardziej njuskulowiec, ale fajny. Nagrał śmieszną piosenkę o śmiejżelkach, też na lato no takie fajne :))) Ale tutaj dam coś takiego poważniejszego.




FP MARCZAK


60. LAD

LAD rapuje od niedawna tak w sumie, ciągle progresuje i zobaczycie jakie hity będzie robił w przyszłości. Zresztą już za niedługo będzie czego słuchać. To fajnie, że mam jego tracki na kanale, kibicuje, pozdrawiam.



FP LAD

No i to by było na tyle. Ja nie wiem kiedy będzie kolejne to, bo musi mi się trochę lista 61-70 uzupełnić i ulepszyć -.-
Może dopiero po wakacjach napiszę, ale możliwe, że będzie tu też coś innego, no zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz