czwartek, 14 września 2017

Podziemie podziemia - na kogo warto zwrócić uwagę #7


Historyczny moment, bo dokładnie rok i jeden dzień temu zacząłem pisać tĘĘ serię :'(
Trochę dawno nie było no to daje.

61.Preston

Reprezentant Wrocławia. No Wrocław to jest muzycznie chyba najsilniejszy jakiś. Możecie go kojarzyć z płyty symPATETYCZNY, którą zrobił razem z Tapchanem. A jak nie no to chociaż akcji Lekter Records Prezentuje. Luźna stylówka, lubię takie. To patrzcie na track Kim Jestem to się dowiecie.



PRESTON NA FB!!

62.maly elvis 

No! Reprezentant CJJQUALITY. Jestem dumny, że tak się rozwija i powoli zaczyna być doceniany. Wrzutki na Hasha, a dotego feat z Deysem, który przecież wiele tych featów w karierze nie dograł. Ale ostatnio się chyba wziął za młodych hehe. Elvis jest wszechstronny, bo i pośpiewa coś jak lil peep, ale też i pokrzyczy. A w tym drugim stylu widzę go na feacie z osą. Także no każdy znajdzie coś dla siebie.



maly elvis fp

63.Surkim

Nie wiedziałem kto to, dopiero niedawno poznałem, a miał już jakieś tam wrzutki na Asfalt prawie 3 lata temu. Więc dziwne, że taki zajebisty jak ja dopiero usłyszał. Tak czy inaczej to wciąż jest mało znany, a po kawałku ''Gorzka'' zaczynam obserwować, bo to jeden z lepszych tracków jakie usłyszałem w sierpniu.



64.Frost

No Frościka też miałem przyjemność gościć u siebie na kanale, teraz wrzuca sobie na Hashashins -.-
I bardzo dobrze. Frost to już w ogóle dał 1000 styli, ale ostatnie kawałki już idą bardziej w jednym kierunku, ale też bardzo dobrze, bo takie kawałki na jesień będą potrzebne.



Frost fp

65.wjk

Noo wjk poznałem dzięki wspólnym kawałkom z elvisem. Też miałem przyjemność gościć na kanale. Super styl, jednak w tym Zamościu ktoś dobry jest XD Aha ostatnio nagrał na bicie młodego osy, no te połączenie wisiało w powietrzu. Liczę jeszcze na jakiś wspólny kawałek gdzie osa udzieli się wokalnie.



66.Dave

Siema Bonson. No podobieństwo jakieś może jest głównie przez barwę wokalu i przez bycie smutnym. Ale ja lubię takie smuty. Mało ma tych kawałków w sieci, ale to może dobrze. Patrzcie w ogóle pierwszy w tym zestawieniu reprezentant KstykQuality, a kiedyś było ich więcej :(



67.KVSTOSZ

No i dobra jest drugi od Kstyka. Ale KVSTOSZ wrzucał też i do mnie ostatnio. Ładnie się wyrobił przez ostatni rok. Od kawałka FUCOS naprawdę jest już dobrze. KVSTYL jak to już mówią.



68.Gurzyn

No widzicie. Ja go odkryłem na djplugu także opłaca się tam czasem siedzieć i słuchać muzyki i pisać z kimu, Jerzym i innymi.

 

Gurzyn fp

69.Do jutra

To jest zespół tak właściwie. Łukasz Ofat odpowiada za rapowanie. Też niedawno ich odkryłem i to dzięki akcji Asfalt. Także jednak i ja mogę coś nowego poznać dzięki takim rzeczom XD Kawałek Słodycze na kanale Asfaltu wbił ładny wynik, ale na epce, 6/7 kawałków wciąż poniżej 1k wyświetleń. Niektórzy mówią, że takie Taco ale ja nie czuję tego. Ale wiadomo ktoś nowy to trzeba porównać. Jak Quebonafide udostępniał Taco to pisali, że Oskar z PRO8L3M, nie PAMPAM.



fp mają

70.Johny C4sh

To teraz coś weselszego. Głos anioła. Bardzo mało znany, ale uznał już wiele pozytywnych opinii Przytoczę najciekawsze: CEJOT JOT: jesteś genialny, Igi Biggie: jesteś niesamowicie utalentowany.



Serwus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz