sobota, 10 września 2016

Wywiad z Frostmenem (wywiad#4)


Wywiad z Frostmenem z lipca 2016. Kontrowersyjna postać na naszej scenie można by rzec, ale Frosti ostatnio zaliczył duży progres w muzyce. Czekajcie na jego najnowsze projekty. 



CJJ: Ostatnio wydałeś album Biesłana LP, jakiego klimatu ci, którzy nie słuchali jeszcze Twojego materiału mogą się po nim spodziewać, co kierowało tobą jak ją robiłeś?

Frostmen: Płytę pisałem w takim okresie czasu jak było bardzo dziwnie. Miałem dużo pieniędzy, dużo się działo w moim życiu wtedy, dużo różnych osób się przewijało przez słynną lokalizację na saskiej kępie i wyładowywałem na niej emocje które siedziały we mnie, od czasu jak się wyprowadziłem z domu i zacząłem nowe życie. Jest dużo frustracji, ale też braggi starałem się pokazać że lepiej hujowo niż wogle i im gorzej tym w gruncie rzeczy lepiej. Płyta jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, pracowałem przy niej z świetnymi producentami takimi jak Augustyn (który zrobił połowę tej płyty, Andrzej Dybiec - gościu który wydawał muzykę elektroniczną w szwajcarskim Sony music, jest w huj wykrętem ale nagrałem z nim teraz płytę która jest kosmiczna, Crackhouse - gościu co jest głównym producentem jednej z topowych popowych piosenkarek, a na płycie mamy grimowy track, okraszony kozackim teledyskiem, TSK który ma bity w huj nie z tej ziemi też, Hacko który jest francuzem i produkował m.in hit Booby "Turfu", Gambit 6'Rutz - małolat który boi się ze mną ustawić żebym mu płytę dał a mieszka jakoś blisko osiedla mojego i zrobiliśmy mega kozacko dziwne outro.

Jak doszło do współpracy między Tobą a TSK SOMD?

Gabriela poznałem w 2013 roku jak był w Warszawie razem z rzabką, tam mieli problem i potrzebowali pomocy w kwestii jakies przyziemnej sprawy a ja na miejscu mogłem zaradzić, podesłał mi bit w grudniu od razu napisałem kawałek i wyszedł sztos.



Jesteś zadowolony z odbioru płyty?


Czego? Wiesz co, ja jestem ciężką osobą chyba jak pisałem maile/wiadomości o patronaty to na zasadzie "Elo robie takie coś podpromujecie mnie? niedługo będę sławny ". Ciężko mi z moim charakterem, nigdy nikomu w dupe nie właziłem bo nie umiem, predzej bede niemiły bo tak niż miły po coś. Kilka osob zamówiło płyte zapłaciło ja nie wysłałem nawet bo wszedłem na pocztę zobaczyłem tą patologie stojąca po zasiłek i wyszedłem w pizdu (przepraszam, jak w koncu bede miał 2 h wolnego to to zrobię, jak nie to wszystkie płyty co nagram i będą fizyki zawsze bedziecie miec pierwsi), porozdawałem, troche ojebałem, z chęcią zrobię reedycje jak będzie dla kogo. Jest w huj klipów (gorszych lepszych) ale odsłony na jutubie są mierne mimo wykupywania jakis sponsorowan huj wie czego. Ciężko to ogarnąć bo jestem w tym trochę sam (w sensie sprawy organizacyjne) i wpierdalam w to kapuste i robie, bedzie dobrze. mam juz nagrane 4 nastepne płyty w tym z Andrzejem Dybcem co zmieni grę albo za 3 lata. Oraz nowe CBJM z Bersonem co też jest kosą jak huj.



Okładka jest chyba jedną z lepszych w tym roku. Skąd się wziął pomysł na nią?


Biesłana to szkoła do której weszli czeczeni w 2004 roku chyba i sie zamkneli z dziecmi rodzicami i nauczycielami i robili bardache, sikali dzieciom w usta, zabijali robili patologie jak na czeczencow przystało. Moda była na dzielenie truskul niuskul trap słeg i ja wymyslilem se swoją szkołę, bo jest hardkor i nie wiesz czego sie możesz spodziewać. Stąd okładka. Fifi aka Toyz Boyz [obadajcie kreskówki] odjebał w huj sztos i co mam napisac. tak jest najlepsza w tym roku ale wyjdą ode mnie jeszcze różne projekty i będą jeszcze 3 najlepsze okładki w tym roku. :)



Co sadzisz o aktualnym podziemiu i o młodych raperach?

Nie ma podziemia. Przez przejscie rapu z płyt na jutup, i kanały takie jak QueQuality, Sb, 3/4 UDGS, Urban City etc, nie wiadomo czym jest podziemie skoro z jednego źródła wychodzą zarówno płyty mainstreamowe i undergroundowe. Nie lubie raperów, wkurwia mnie to że przez promocję i różne rzeczy niedokońca muzyczne mają tak duży zasięg. Co do młodych raperów to wiadomo Berson, Benjamin Fellas, TWM. Propsuje też całą jazde Health & Nature, Hewra Mobbyn i tak o.

Według Ciebie polski rap rozwija się w dobrym kierunku?

Polski rap się nie rozwija, stoi w miejscu, płacze i błaga o to żeby tacy ludzie jak ja czy Berson byli gościami co sprzedają 15k płyt w preorderze i byli tam gdzie byc powinni jeżeli chodzi o skilsy.

Co myślisz o rapie w Warszawie?

Do przodu, tylko lenie są, jak już wspomniałem, CBJM, Benjamin Fellas, Dister Skotar Grajda, Jankos, TWM, Hewra Mobbyn, na dniach wyjdzie possecut od 9 Mc's z Warszawy to sie pokaże kto jest kim. :)

Masz jeszcze jakieś plany na ten rok? Gdzie można się Ciebie spodziewać?

Na pewno na kanale yt CBJM MUSIC, ponieważ każdy ma mnie w huju i nikt mi nie da pieniędzy za muzyczkę. Saygonabani EP - Frostmen x Berson czyli mój macierzysty skład CBJM wydaje projekt, FLOROBO - Frostmen x Andrzej Dybiec. Kosmos. Mam Oldskulowych kilka trakow i zbiere w epke i puszczę, elotofdifrentinx mixtap 2, bo vol 1 wyszło dzień przed premierą "Biesłany" i jakies tam różne świry bajery.


Frostmen x Andrzej Dybiec



Jakieś inne zajawki oprócz rapu?

Nie. Wgl nei mam zajawek od rapu się uzależniłem zrobiłem się aspołeczny, hiphop zniszczył moje życie generalnie np mówiąc ze zioło nie uzależnia, oraz inne rzeczy w które uwierzyłem. Mam papiery realizatora nagrań, pracuje jako młodszy akustyk generalnie dźwięk.

Dzięki za wywiad

Pozdrawiam Bersona Szymiego Fifiego Rosina Korsaka Mame Tate, Andrzeja Dybca, i wszystkich ktorzy jak będą obrażeni że ich nie pozdrowiłem i sie upomną to pozdrowię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz