czwartek, 8 września 2016

Wywiad z młodym łucznikiem (wywiad#2)

Mój drugi wywiad w życiu i drugi ze stycznia 2016r. Ale wtedy było tempo hehe. Młody łucznik, zdolny rocznik 2000, kiedyś może być głośno, a obecnie jakieś tam jego produkcje lądują na kanale u Kstyka. Zapraszam do przypomnienia sobie tego wywiadu, albo jak ktoś nie widział to do zapoznania się z nim.


CEJOT JOT: Na początku, klasycznie - przedstaw się słuchaczom, którzy mogą Cię jeszcze nie kojarzyć.

młody łucznik: Hej, jestem ヨンarcher albo młody łucznik, jak kto woli, rocznik 2000, reprezentant Poznania.

Jakiś czas temu wyszedł Twój producencki tejp, jakiego klimatu mogą się po nim spodziewać ci którzy go jeszcze nie słuchali?

Mój producencki tejp to jazda po różnych klimatach, od trapu przez cloudowe bity po nawet drum and bass.

Większość to same instrumentale, mamy jeden remix, a na jednej produkcji gościnnie udzielił się Bezet. Od początku był taki zamysł? Czy może po prostu nie chciało Ci się czekać na zwrotki od raperów?

Myślę, że moje bity są trudne do nawijania pod nie, Kimu miał dostarczyć swoją zwrotkę na kawałek, ale nie dotarła do mnie do dziś. Nie lubię obsów więc dwa dni przed wypuszczeniem AmberTears zrobiłem track który zastąpi ten z Kimem. Wierzę, że Kimu dostarczy zwrotę i wleci niedługo jako luźny numer. :)

Od jak dawna zajmujesz się produkcją bitów? Jakie klimaty najbardziej Ci się podobają?

Bity robię już od prawie dwóch lat. Na początku była wielka zajawka Yung Leanem i Bonesem, potem sprawdzanie polskiego podziemia, mniej mainstreamu. Poza tym lubię też sporo nierapowych klimatów jak np. the 1975 albo Joy Division.

A obecnie masz jakiś swoich ulubionych producentów polskich i zagranicznych?

Z polski zdecydowanie Da Vosk, Ka-meal i Forest. Zagranicznie Fifty Grand, Diplo, Madlib.

Wypuściłeś swój tejp, ale rok dopiero się zaczął, jakie masz plany na 2016? Czego można się jeszcze od Ciebie spodziewać w tym roku?

Myślę, że sporo luźnych numerów, może jakieś EP, moje bity u różnych raperów (w sensie, że chciałbym haha). Zajmę się też pewnie jakimś nierapowym projektem.

A co to za nierapowy projekt? Możesz zdradzić na dzień dzisiejszy coś więcej?

Projekt jeszcze jest bez nazwy, duet z moim dobrym ziomkiem gitarzystą. Mocno eksperymentalne brzmienia. Jeden z pierwszych kawałków już leży na dysku u mnie. :p

Odbijając od muzyki - masz jeszcze jakieś zajawki?

Muzycznie gram jeszcze na gitarze i to druga moja największa zajawa po produkcji. Poza muzyką chyba nic takiego nie ma, lubię czasem pograć w jakieś planszówki, czy obejrzeć serial. :D


Czyli wiążesz swoją przyszłość z muzyką?

Na pewno fajnie by było robić to co się lubi i mieć z tego pengę, ale nie wiem co przyniesie czas.

W taki razie życzę Ci sukcesów, dzięki za wywiad.

Również dzięki Cejot za zaproszenie na ten wywiad Jeśli mogę to chciałbym jeszcze pozdrowić moje mordeczki: Paulę, Weronikę, Tobiego i Mieszka.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz